петък, 5 октомври 2012 г.

Рени залага на песен по текст на Есил Дюран


„Бях на ръба" е третият сингъл от последния албум на Рени, с който певицата стартира новия сезон.
Звездата на Diapason Records изкара едно шеметно лято в Израел и сега е готова отново да зарадва почитателите си. Песента „Бях на ръба” е включена в 13-ия фатален албум на изпълнителката „Нека няма край”, който се появи на музикалния пазар в средата на лятото. Музиката на парчето е създадена от сръбския композитор Деян Филипович-Декси, аранжиментът е на Борис Павлов, а текстът е дело на Есил Дюран – близка приятелка на Рени.
„Бях на ръба” разкрива най-дълбоките състояния в душата на една жена, която е загубила любовта и е готова на всичко, за да си я върне. „Понякога в стремежа си да си върнем мъжа, ние, жените сме готови
да стигнем до големи компромиси, граничещи с това да се живее на ръба. Аз лично се радвам се, че успях да открия любовта на живота си и никога не съм изпитвала това мъчително чувство, за да бъда с един мъж. Пожелавам на всички дами да намерят истинската любов като мен.", коментира Рени. „Това е песен за всички жени, които са били отхвърлени или употребени в някакъв момент от своя живот и които трябва да намерят сили, за да продължат да търсят любовта.”, допълни още звездата на Diapason Records.
Рени обещава, че съвсем скоро ще заснеме клип към парчето „Бях на ръба”. В момента даже се уточняват подробностите около декора, снимачните дни и участниците във видеото. То трябва да бъде промотирано в ефира на Фен ТВ до края на месец октомври.

Няма коментари:

Публикуване на коментар