неделя, 23 декември 2012 г.

Рени прегръща топмодел в „Бях на ръба”


Песента на Рени „Бях на ръба", която е включена в последния й албум, отдавна спечели сърцата на почитателите. Сега вече парчето има и клип, който се върти от днес ексклузивно в ефира на Фен ТВ.
Третият сингъл от CD-то на звездата на Diapason Records е по музика на Деян Филипович-Декси, текст на Есил Дюран и аранжимент на Борис Павлов.
Видеото представлява кратък музикален филм, разказващ за съдбата на една жена, която живее в компромиси, за да бъде близо до мъжа, когото обича. Все пак в края тя намира сили да го напусне, за да продължи своя път и да търси нова любов.
Както в последните си няколко клипа, така и в „Бях на ръба”, Рени работи с режисьора Виктор Антонов. „Сработихме се много добре с него и целия му екип. Харесва ми това, че наистина сме като едно цяло на снимачната площадка – аз приемам това, което той изисква от мен като режисьор, а от друга страна, той се съобразява с в това, което пък харесва на мен самата.", сподели най-чаровната усмивка в попфолка.
Във видеото изпълнителката на Diapason Records си партнира с един от варненските топмодели - Антон Александров, който се въплъщава  много добре в ролята на властен мъж.
Лентата е заснета с кинокамера в едно от популярните американски студия край София. Специално за видеото са изградени три снимачни площадки. Певицата признава, че работата им протекла изключително приятно. За доброто настроение допринесла и приятната изненада, поднесена от Есил Дюран – автор на текста на песента. Тя се появила на снимачната площадка с вкусна баклава, за да пожелае успех на своята приятелка Рени и целия екип.
В лентата „Бях на ръба” изпълнителката сменя три ефектни визии, подбрани от стилистката Арабела Болярска.

Няма коментари:

Публикуване на коментар