сряда, 5 декември 2012 г.

Драматична раздяла и изпепеляваща любов в клипа „Втори опит” – първия дует на Теодора и Ерик


Теодора и Ерик вече са готови да зарадват меломаните с дългоочаквания си първи съвместен проект „Втори опит”. Парчето е подкрепено и с интересен сюжетен клип, който се върти от днес в ефира на Фен ТВ.
Двете звезди на Diapason Records отдавна обмисляли идеята за дует, но чакали момента да попаднат на подходящата песен. Това се случило в края на 2012-а. Сърцата на двамата успяло да грабне парчето на композитора Николай Пашев. Текстът на „Втори опит” бил поверен на младата поетеса Анастасия Мавродиева.
За стайлинга във видеото певците се доверили на Маги Желязкова, която работи заедно с Теодора и по предишния й проект „Сърце не ми остана”. Изпълнителите се оставили изцяло в ръцете на Мисис България, която ги преобразила дотолкова, че те останали изненадани, когато се видели един друг. „Много ми хареса различната визия, която имах в минали си клип и затова беше съвсем логично пак да работя с Маги. Тя е невероятна и отново се справи блестящо.”, не пести суперлативи фолкдивата. Ерик, който за първи път си сътрудничи с красивата тв водеща, също не крие задоволството си от резултата. „Много ми хареса работата й, защото ме показа в съвсем друга светлина. Досега не съм изглеждал така и определено ми допада.”, каза той.
Видеото е снимано в продължение на цяло денонощие, като са използвани две локации – Борисовата градина и мебелен магазин ZONA for home. Клипът е сюжетен и разказва за силната любов, която съществува между двама души. Макар поради различни причини те да се разделят, все пак силата на чувствата им надделява и в крайна сметка те отново намират пътя един към друг и са щастливи заедно до края на живота си. За да бъде представена тази история, се наложило двамата певци да влязат в роли и да покажат актьорска игра. „Най-трудно ни беше да представим скандала между нас. Ние сме много близки приятели и беше доста сложно да демонстрирам агресия към него. Но трябваше всичко да е достоверно. Признавам си, че шамара, който му зашлевих, беше съвсем истински.”, довери чаровната Теодора.
„Много бях щастлив, че заснехме сюжетно видео. Винаги съм предпочитал клиповете, в които има някаква история.”, каза на свой ред Ерик. „Наистина беше голямо изпитание за нас да направим кадрите с кавгата. По едно време толкова се вживяхме, че докато съм я бутал на леглото, се оказа, че съм й направил доста синини по краката. Но Теди е изключителен професионалист и не се оплака нито за секунда.”, похвали колежката си дългокосият певец.
Режисурата на видеото „Втори опит” е дело на  екипа на Front Line Cinema. Гримът е на Мария Господинова, а косите – на Бисер Борисов от салон Team.


Няма коментари:

Публикуване на коментар