събота, 15 септември 2012 г.

Нов хит и мега парти от Davidoff



Davidoff е най-новия войник на БГ рапа, с последните си видео клипове,той се наложи като най-продуктивен изпълнител за последните три месеца, като изкара на бял свят клипове към песните си "Остани войник до края", "Шампион", с последния сингъл "Никога това от мен", той обаче завладя сърцата на хиляди фенове. "Никога това от мен" е по музика на Йордан Зайков и Николай Николов (Rapton Records), а текста на Davidoff и Andre. В "Никога това от мен" участие взима и Troi. Видеото е на Андрей Балкански (A-Vision) и скоро ще се завърти по музикалните телевизии у нас. "Определено песента се приема изключително добре, което може само да ме радва, защото и аз и целия екип се постарахме да се получи добър продукт" - споделя Davidoff. Междувременно изпълнителя подготвя грандиозно парти на което ще представи "Никога това от мен", както и новите си проекти. Той, няма да бъде сам и ще доведе своята дуетна половинка Nikita и заедно ще изпълнят за първи път на сцена синглите им "Искаш още" и "Никой друг". За всички хип-хоп фенове 13 септември, ще е запомнящ, защото само в "Morgan's Bar" ще могат да избухнат, както те си знаят. "Подготвили сме голямо шоу, наистина всички ще останат приятно изненадани" - споделя още Davidoff.


Няма коментари:

Публикуване на коментар